ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

ΚΑΘΕ CD ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΖΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ THN ENHMΕΡΩΣΗ ΣΑΣ

ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ "Η ΠΕΙΡΑΤΕΙΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ"!

♪ ♫♫M U S I C M A N I A♫♫♪: ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ - 15 ΧΡΟΝΙΑ ΕΦΗΒΕΙΑΣ LIVE 2CD (06/2010) }

ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ - 15 ΧΡΟΝΙΑ ΕΦΗΒΕΙΑΣ LIVE 2CD (06/2010)




Artist: Δημητριάδης Γιώργος
Album:15 χρόνια εφηβείας live
Year: 2010
Genre: Pop - Rock
Covers:Nαι
Qualite:320klps
Tracks: 30

Tracklist:

CD1

01.Αρχίζουμε γιορτή
02.Πέντε λεπτά ακόμα
03.Πάμε μακριά
04.Σήμερα γιορτάζω - Συμμ. Νίκος Γώγος
05.Ένα βράδυ λιγότερο
06.Η ουτοπία μου
07.Του γέλιου σου οι σφαίρες
08.Χωρίς εσένα
09.Να πονάμε κι οι δυο - Συμμ Σοφία Στρατή
10.Χωρίς πτυχίο
11.All day and all of the night
12.Όπου κι αν πήγα
13.Άσε ένα ψέμα - Συμμ. Γιώργος Μυλωνάς
14.Τι ρόλο παίζω εγώ - Λιάνα Παπαλέξη
15.Της καρδιάς σου ο βασιλιάς - Συμμ. ο Στάθης Δρογώσηs
16.Καθαρματένιος πρίγκιπας,Αεράκι του Μάη - Συμμ. Σ.Δρογώσης
17.Παράξενη γιορτή - Συμμ. Π.Μουζουράκης

CD2

01.Σάββατο - Συμμ. Μύρωνας Στρατής
02.Κάνε κάτι - Συμμ.Βασίλης Καζούλης
03.Αεροπλάνα - Συμμ. Βασίλης Καζούλης
04.Είμαι ακόμα ζωντανός - Συμμ. Κ.Λειβαδάς
05.Letter
06.Ξύπνα,φτάσαμε - Συμμ. Μ.Φάμμελος
07.Σαν σταρ του σινεμά - Συμμ. Νίκος Ζιώγαλας
08.Όσα μου ' χεις χαρίσει - Συμμ. Ν.Ζιώγαλας
09.Αττικόν Blues
10.Φύγαν οι ρεμπέτες - Συμμ. Απροσάρμοστοι
11.Το 69 με κάποιο φίλο - Συμμ. Απροσάρμοστοι
12.Σαν να μη πέρασε μια μέρα - Συμμ όλοι
13.Αν θυμηθείς τ' όνειρό μου


* Download 2 parts

http://www3.ntu.edu.sg/home/asysong/images/download.gif http://www3.ntu.edu.sg/home/asysong/images/download.gif

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου